Legal & Tax

Legal & Tax-Netværk

13/11/2018

Dansk-Tysk Handelskammer har teamet op med en række kompetente Legal & Tax-partnere.

Dansk-Tysk Handelskammer får ofte henvendelser fra medlemmer, kunder og andre, som har juridiske og skattemæssige spørgsmål. Vi hjælper danske virksomheder med momsrefusion og momsregistrering i Tyskland. Men når det kommer til mere komplicerede spørgsmål om tyske forhold og jura, kan det være svært at holde sig opdateret fra Danmark. Vi har derfor teamet op med en række Legal & Tax-partnere.

Vores Legal & Tax-partnere taler både dansk og tysk og har mange års erfaring inden for rådgivning om dansk-tyske juridiske forhold. De bidrager med fagligt indhold til vores Legal & Tax-nyhedsbrev og vores webinarer om tyske forhold, de hjælper os med at videreudvikle vores tilbud til danske virksomheder, og de står til rådighed for en uforpligtende, indledende rådgivning.

<link dk raadgivning legal-tax-netvaerk _self>Klik he<link dk raadgivning legal-tax-netvaerk _self>r hvis du vil læse mere om vores partnere og deres ekspertiser og kontakt os på legal(at)handelskammer.dk, hvis du har et juridisk spørgsmål. Så leder vi dig i den rigtige retning.