Top Event
29/05/2024 · 15:30
Slut
29/05/2024 · 20:00

Den 29. maj 2024 inviterer vi til vores årsdag med generalforsamling, minikonference og networking på Skovriderkroen i Charlottenlund.

På generalforsamlingen aflægger vi Handels­kammerets beretning, kommenterer på udviklingen i Danmark og Tyskland og gør rede for Handelskammerets eksportforventninger.

Årets tema for minikonferencen er "New Economic Geographies in Northern Europe: Navigating the Future of the German-Danish Economic Partnership". Skandinavien er ved at udvikle sig til et dynamisk centrum for økonomisk aktivitet med målet om at blive førende inden for grøn vækst globalt. Danmark og Tyskland fungerer som et centralt led, der forbinder Europa via dets største økonomi med den skandinaviske region. Hvordan vil udviklingen påvirke det økonomiske samarbejde mellem Tyskland og Danmark?

15.30 Registrering
16.00 Generalforsamling
16.45 Pause
17.00 Velkomst