Centralt mødelokale - med byens bedste udsigt

Dansk-Tysk Handelskammer er med sin unikke placering i hjertet af København et fantastisk sted at holde møde, kursus eller seminar. Vores mødelokale er beliggende i en historisk bygning på Kongens Nytorv, med udsigt ud over smukke Nyhavn danner de rammen om det perfekte møde.

Nyttige informationer

Vores mødelokale

Mødelokale

Personer

Udstyr

Konferencelokalet Kopenhagen
Vores konferencelokale Kopenhagen kan indrettes individuelt efter ønske og behov. Perfekt til foredrag, seminar, dagskurser, teambuilding, præsentationer såvel som større og mindre arrangementer.
max. 50 i biograf-opstilling
  • projektor + lærred
  • skærm
  • whiteboard
  • wi-fi

Priser

Konferencelokale Kopenhagen

heldagsmøder (op til 8 timer) 6600 kr.
halvdagsmøder (op til 4 timer) 4850 kr.

Alle priser er inkl. kaffe, te og vand under hele mødets varighed og ekskl. moms.

Lejeprisen gælder for booking i tidsrummet man.- fred. kl. 8:00 – 16:00. Ved booking uden for dette tidsrum beregnes 300 DKK pr. påbegyndt time.

Medlemmer hos Dansk-Tysk Handelskammer opnår 15 pct. rabat på lokaleudlejningen. (Gælder dog ikke mødepakker og særtilbud. )

Praktisk information

Dansk-Tysk Handelskammer
Kongens Nytorv 26, 3. sal
1050 København K

Vi ligger kun få minutters gang fra Kongens Nytorv metro st.

Parkeringsmuligheder
Vi henviser til de større parkeringshuse lige i nærheden på Dr. Tværgade, Gl. Mønt og Magasin. Læs mere om parkeringsmulighederne og priser ved Kongens Nytorv her.

Booking- og betalingsbetingelser
Ved bestilling faktureres 50 % af den aftalte pris. Bestillingen bekræftes først fra Handelskammeret, når 1. rate er modtaget. De resterende 50 % faktureres efter afholdt arrangement. Betalingsfristen er 14 dage fra fakturadato.

Arrangementer med færre end 30 deltagere kan afbestilles uden beregning senest 2 uger før afholdelse. Arrangementer med over 30 deltagere kan afbestilles uden beregning senest 4 uger før afholdelse. Ved afbestilling inden disse frister returneres 1. rate. Ved senere afbud er refundering af beløbet ikke muligt.