Hamburg Copenhagen Startup Forum

Lær startups fra metropolregionerne Hamborg og København at kende, som fokuserer på innovative og grønne løsninger.

HCSF er et samarbejde mellem Copenhagen Capacity, Handelskammer Hamburg, Hamburg Invest, advores, Cribb og Dansk-Tysk Handelskammer.

Hamburg Copenhagen Startup Forum (HCSF) fremmer samarbejdet mellem startups, venturekapitalfonde, erhvervsfremmeorganisationer og virksomheder. Målet er at støtte skaleringen af lovende startups, der tilbyder smarte og grønne teknologier.

Som sponsor ved vores sommer lounge får du synlighed før, under og efter arrangementet:

• Mailing til 4.000 kontakter med virksomhedslogo
  • Logo på eventside på Handelskammerets hjemmeside
  • Logo og link i LinkedIn-kampagne før og efter arrangementet (over 7.000 følgere)
  • Opstilling af roll-up
  • Tak i velkomsttalen til arrangementet
  • Casestory på handelskammerets hjemmeside, på LinkedIn og i nyhedsbrevet NETZVÆRK

Pris:
10.000 DKK ekskl. moms