German Danish Business Forum 2023

German Danish Business Forum 2023 fandt i år sted i en fyldt Commerzsaal hos Handelskammer Hamborg d. 6. september.

I samarbejde med Dansk Industri og Handelskammer Hamborg samlede vi 280 danske og tyske erhvervsfolk til en konference under titlen "Germany and Denmark – joining forces in a changing world" for at diskutere fælles interesser, identificere nye muligheder for samarbejde og adressere potentielle udfordringer mellem Danmark og Tyskland.

Med bæredygtighed som overordnet tema satte fire sektorspecifikke paneler senere på dagen fokus på energi, life science, bæredygtig byudvikling og fødevareinnovation.

Mange tak til Dansk Industri und Handelskammer Hamborg for et godt samarbejde.

Som optakt til German Danish Business Forum mødtes den danske delegation d. 5. september 2023 til en rundtur i Hamborgs imponerende havn samt efterfølgende networking arrangement med speakers og sponsorer fra konferencen hos PM Advokatfirma. Tak for at lægge hus til en dejlig aften med god mad, musik og gode snakke.