Top Event
E-commerce i Tyskland: Hvad er vigtigt, når du driver online salg?
Sprog
15/12/2020 · 11:00
Slut
15/12/2020 · 12:00

Webinar med Dansk-Tysk Handelskammer og vores samarbejdspartner Andersen Partners.

Den 15. december afholdt vi webinar om e-commerce i Tyskland med vores Legal Partner Andersen Partners.

Tyskland er Danmarks største eksportmarked i Europa. Potentialet for salg til Tyskland via e-handel er stort. Tyske e-handelsvaner, betalings- og logistikmuligheder samt e-handelsregler adskiller sig fra de danske. En vellykket lancering af en onlineshop i Tyskland kræver derfor nogle særlige overvejelser og god forberedelse.

På webinaret fik deltagerne et indblik i moms- og emballagemæssige overvejelser ved e-commerce i Tyskland, og så gav vores samarbejdspartnere Thilo Wind og Patrick Mader, partnere hos Andersen Partners, case-baserede eksempler samt overblik over væsentlige overvejelser, kontraktlige kriterier og muligheder i forbindelse med opstart og drift af e-handel i Tyskland.

Som medlem i Dansk-Tysk Handelskammer har du adgang til præsentationerne og optagelsen af webinaret i medlemsportalens mediatek. Du finder mediateket HER

Ninna Suhr Poulsen

Head of Members & Communications