Mere retsinformation på vores nye hjemmeside

I april-måned har Dansk-Tysk Handelskammer fået en ny hjemmeside i et flot og responsive webdesign. Vores juridiske og skattemæssige område er blevet udvidet med en lang række oplysninger og brochurer, som skal hjælpe dig godt på vej ind på det tyske marked. Tag gerne et kig rundt på siden og giv os gerne en tilbagemelding på, hvad du synes.

Publikationer til download

I vores newsroom kan du bestille vores omfattende publikationer ”Forretninger i Tyskland” og ”Forretningskultur Tyskland”. Yderligere publikationer er på vej.

Få den nyeste viden i vores Legal& Tax nyhedsbreve
Vores Legal & Tax nyhedsbrev informerer dig fire gange om året om aktuelle udviklinger og tendenser, lovforslag og gældende retspraksis.

Legal & Tax arkiv
I vores Legal & Tax arkiv kan du læse tidligere udgaver af vores nyhedsbreve. Filterfunktionen gør det muligt at søge efter kategorier eller stikord.

Legal & Tax netværk
Få et overblik over vores eksterne partnere, som består af en række udvalgte dansk-tysktalende advokater og skatterådgiver. Find partnerbeskrivelserne her.

Din feedback er vigtig for os!
Er du tilfreds med vores ændringer? Har du forslag eller indholdsrelaterede ønsker til vores webservices? Så skriv til os på legal(at)handelskammer.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!