Top Event
Dansk-Tysk Handelskammer
Kom nemt i gang på det tyske marked - tips og tricks til eksport og virksomhedsovertagelse i Tyskland
Dansk-Tysk Handelskammer
Kongens Nytorv 26
København
DK
Show place in map
Sprog
Dansk
26/09/2023 · 15:00
Slut
26/09/2023 · 18:00

Hvordan sikrer du dig knowhow og succes med eksporten til Tyskland? Det fik deltagerne svar på, da vi i samarbejde med vores Tax Partner DanTaxLegal afholdte gå hjem-møde den 26. september i København.

Eftermiddagen var fyldt med faglige oplæg og mulighed for at netværke med eksperterne, så alle blev godt klædt på til at kaste sig ud i et tysk eksporteventyr.

I Tyskland er der mange personligt ejede virksomheder, som ikke har taget stilling til, hvordan virksomheden skal gå videre, når ejeren ønsker at træde tilbage. Derfor var fokus på muligheden for at få adgang til knowhow og en allerede etableret organisation i Tyskland ved at overtage en tysk virksomhed.

Deltagerne fik:

• viden om juridiske og skattemæssige overvejelser i forbindelse med virksomhedsovertagelse,
  • godt indblik i finansierings- og støttemulighederne,
  • tips fra dansksprogede rådgivere i Tyskland samt networkingmuligheder med andre danske virksomheder med eksport til Tyskland.

Vores partner