Top Event
15/11/2017 · 17:00
Slut
15/11/2017 · 23:00

Den 15. november fejrede vi vores 25-års jubilæum i Børssalen.

Onsdag den 15. november fejrede Dansk-Tysk Handelskammer sit 25-års jubilæum ved en gallamiddag i Børsen. Handelskammerets præsident, Jens-Peter Saul, bød velkommen til cirka 170 gæster i børssalen.

Aftenens hovedtaler var erhvervsminister Brian Mikkelsen, som fremhævede Dansk-Tysk Handelskammers betydning for både danske og tyske virksomheder.

Handelskammerets adm. direktør, Reiner Perau, interviewede Dr. Achim Dercks, vicedirektør for paraplyorganisationen Deutscher Industrie- und Handelskammertag e.V. og Jens Klarskov, adm. direktør for Dansk Erhverv om Handelskammerets rolle og fremtid.

Derudover uddelte vi den Dansk-Tysk Erhvervspris 2017, som i år gik til ZÜBLIN A/S. ZÜBLIN A/S vandt prisen i konkurrence med de to andre finalister; Aller Aqua A/S og Danfoss Silicon Power GmbH.