Logo for Dansk-Tysk Handelskammer

Bestyrelsen

Vores bestyrelse består af repræsentanter fra medlemsvirksomhederne fra både Danmark og Tyskland samt Dansk-Tysk Handelskammers administrerende direktør. Bestyrelsen forankrer vores tætte relation til dansk-tysk erhvervsliv, og medlemmerne af bestyrelsen er med til at sætte retningen for Handelskammeret, når de to gange om året mødes og drøfter udviklingen, samt i den løbende kontakt med Handelskammerets direktion. Bestyrelsen har mellem otte og tolv medlemmer.

Martin Neubert

Formand Group Chief Investment Officer and Partner, Copenhagen Infrastructure Partners

Ilonka Nussbaumer

Næstformand Executive Vice President & Head of Group Human Resources, Danfoss A/S