Publikationer

Forretninger i Tyskland

Tyskland er en stor økonomi med mange muligheder. Her kan man for alvor få sin virksomhed til at vokse. Men det kræver en indsats og et godt forarbejde at få fodfæste på det tyske marked. Denne bog er skrevet for at give et indblik i, hvad du skal huske på, og hvad du skal undgå for at få en god start på det tyske marked.

Brochuren er tilgængelig i A4-format. Vi sender den gerne med posten til dig.

Forretningskultur i Danmark

I bogen, Forretningskultur i Danmark (Geschäftskultur Dänemark) sammenfatter Reiner Perau, direktør i Dansk-Tysk Handelskammer sine erfaringer fra 10 års arbejde i det danske erhvervsliv.

Bogen er tilgængelig på tysk i lommebogsformat. Vi sender gerne den lille håndbog med posten.

Forretningskultur i Tyskland

I denne bog kaster direktøren i Dansk-Tysk Handelskammer, Reiner Perau, et personligt blik på forretningskulturen i Tyskland.

Bogen er tilgængelig i lommeformat, og vi sender den gerne med posten.

Forretninger i Danmark

I Tyskland er Danmark kendt for at være en af de økonomisk mest attraktive land i Europa som. Selv om de to land er naboer, er der talrige kulturelle og praktiske forskel, såvel som juridiske og skattemæssige udfordringer. Denne publikation forbereder læseren til indgang til det danske marked.

Brochuren „Geschäfte in Dänemark“ er tilgængelig på tysk. Vi vil gerne tilsende den per e-mail.

Læs uddrag

Byggeri i Danmark

I samarbejde med Dansk-Tysk Handelskammer og Dansk Byggeri har advokaterne fra NJORD Law Firm lavet en ny udgave af hånbogen Byggeri i Danmark,"Bauen in Dänemark".

Læs uddrag

Jubilæumsmagasin

I anledning af Dansk-Tysk Handelskammers 25-års jubilæum, udgav vi i jubilæumsåret 2017 vores jubilæumsmagasin. Magasinet findes i en online version, der kan læses her.

Læs online

Medlemskabsflyer

Læs mere om medlemskabet i Dansk-Tysk Handelskammer og de medfølgende fordele. Hent folderen via linket herunder. Kontakt os gerne for yderligere oplysninger.

Hent