Annoncering i vores nyhedsbreve

Ønsker du øget synlighed til vores netværk? Læs om vores annonceringsmuligheder nedenfor. TILBUD: Køb et klippekort med 10 annoncer og få 25 % rabat! Medlemmer af Dansk-Tysk Handelskammer får desuden altid 15 % rabat.

Netzværk udkommer til alle medlemmer af Dansk-Tysk Handelskammer og andre interesserede. Nyhedsbrevet kan åbnes og læses på vores hjemmeside. Desuden reklameres for nyhedsbrevet via Linkedin. Netzværk udkommer én gang i kvartalet og sendes til ca. 1450 danske modtagere.

SMALT BANNER (650 X 150 px)

• Topplacering (3. sektion): 2.900 kr. ekskl. moms*
  • Bundplacering (over footer): 2.500 kr. ekskl. moms*

BREDT BANNER (650 X 250 px)

• Topplacering (3. sektion): 3.900 kr. ekskl. moms*
  • Bundplacering (over footer): 3.500 kr. ekskl. moms*

Se placeringen af annoncen via billedet ovenfor.

UPDATE udkommer til en bred skare af primært erhvervsfolk i Danmark og Tyskland. I UPDATE (på dansk) bringer vi aktuelle nyheder om politik, økonomi og samfund i Tyskland. UPDATE udkommer ca. én gang pr. måned og sendes til ca. 1150 danske modtagere. Nyhedsbrevet kan også åbnes og læses på vores hjemmeside. Desuden reklameres via Linkedin.

SMALT BANNER (650 X 150 px): 2.900 kr. ekskl. moms*

BREDT BANNER (650 X 250 px): 3.900 kr. ekskl. moms*

Se placeringen af annoncen via billedet ovenfor.

NETZVÆRK udkommer til alle medlemmer af Dansk- Tysk Handelskammer og andre interesserede. Desuden kan nyhedsbrevet åbnes og læses på vores hjemmeside. NETZVÆRK udkommer én gang i kvartalet og sendes til ca. 1350 tyske modtagere.

SMALT BANNER (650 X 150 px)

• Topplacering (3. sektion): 2.900 kr. ekskl. moms*
  • Bundplacering (over footer): 2.500 kr. ekskl. moms*

BREDT BANNER (650 X 250 px)

• Topplacering (3. sektion): 3.900 kr. ekskl. moms*
  • Bundplacering (over footer): 3.500 kr. ekskl. moms*

Se placeringen af annoncen via billedet ovenfor.

UPDATE udkommer til en bred skare af primært erhvervsfolk i Danmark og Tyskland. I UPDATE (på tysk) bringer vi aktuelle nyheder om politik, økonomi og samfund i Danmark. UPDATE udkommer ca. én gang pr. måned og sendes til ca. 1250 tyske modtagere. Nyhedsbrevet kan også åbnes og læses på vores hjemmeside.

SMALT BANNER (650 X 150 px): 2.900 kr. ekskl. moms*

BREDT BANNER (650 X 250 px): 3.900 kr. ekskl. moms*